Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Հատոր:

1

Վերնագիր:

Հորացիոյի կերպարի նոր մեկնությունը Շեքսպիրի «Համլետ» պիեսում

Այլ վերնագիր:

Новая трактовка образа Горацио в пьесе Шекспира "Гамлет”; A new interpretation of Horatio’s persona, a character in Shakespeare's drama Hamlet

Ստեղծողը:

Արա Երնջակյան

Խորագիր:

Language and Literature ; Dramatic representation; The Theater

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Ернджакян Ара ; Yernjakyan Ara

Ծածկույթ:

16-22

Ամփոփում:

Как известно, У. Шекспир, при создании “Гамлета”, уже имел в своем распоряжении не только примерный каркас будущей трагедии, но и многие ее сцены. Однако, планируя создать не примитивную “трагедию мести”, а “трагедию духа”, он, в отличие от своих предшественников – Саксона Грамматика, Франсуа Бельфоре и Томаса Кида, ввел в пьесу новый персонаж Горацио, который стал посредником между Гамлетом и остальным миром. William Shakespeare, while creating the tragedy Hamlet, had more or less envisioned the carcass of the entire play as well as some of its scenes. In contradiction to the works of his predecessors—Saxo Grammaticus, François de Belleforest and Thomas Kyd, Shakespeare’s objective being the creation of a “tragedy of the soul” rather than a “tragedy of the revenge”, he conceived a new persona, Horatio, who became an intermediary between Hamlet and the rest of the world.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2018-03-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան