Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Համար:

2

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Ավագ դպրոցի կառավարման սկզբունքները

Այլ վերնագիր:

Принципы управления старшей школой; Management Principles of High School

Ստեղծողը:

Նաիրա Սաֆարյան

Խորագիր:

Education

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Сафарян Наира ; Safaryan Naira ; ավագ դպրոց ; կառավարում ; դեռահասի սոցիալականացում ; ներդպրոցական կառավարում ; եռաստիճան մոդել

Ծածկույթ:

85-90

Ամփոփում:

Դպրոցը բարդ սոցիալական համակարգ է, որն ակտիվորեն համագործակցում է իր սոցիալական շրջապատի հետ: Դպրոցի կապը շրջապատի հետ երկկողմանի է: Որպես առանձին կրթական հաստատություն՝ դպրոցը մտնում է ավելի լայն կրթական համակարգի մեջ, ինչպիսին են համայնքային, մարզային և հանրապետական կրթական համակարգերը: Դպրոցը, լինելով նախադպրոցական ու բարձրագույն կրթական համակարգերը կապող հիմնարար օղակ, անձի սոցիալականացման, հասարակական էակ դառնալու և համապատասխան արժեհամակարգ ձևավորելու այն միջավայրն է, որն անհրաժեշտաբար ենթադրում է ժամանակին համահունչ կառավարման համակարգի առկայություն ու գործունեություն: Работа посвящена принципам управления старшей школой. Школьное или внешкольное управление является основным ориентиром активной деятельности и развития школы. Представлены приципы управления школой в соответствии с определенными характеристиками. С нашей стороны отмечены следующие группы характеристик: принципы школьного и внешкольного управления старшей школы, принципы учебного и внеучебного управления школой.The work is dedicated to high school management principles. The basic marker of school and out of school management is its activity and development The principles of school management are presented in accordance with certain characteristics. On our part, the following groups of characteristics were noted: principles of the school and out-of-school management of the high school, principles of educational and out-of-school management of the school.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2019-11-10

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան