Օբյեկտ

Վերնագիր: Աշակերտների երևակայության ուսումնասիրումը Թորանսի մեթոդիկայի միջոցով

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

ISSN:

2579-2903

Այլ վերնագիր:

Изучение воображения школьников с помощью методики Торранса; The study of pupil imagination via the Torrance technique

Ծածկույթ:

236-244

Ամփոփում:

Статья посвящена исследованию особенностей воображения школьников. По методике Торранса изучены продуктивность, гибкость, оригинальность творческого воображения и умение вырабатывать новые идеи. Проведен сравнительный анализ особенностей воображения девочек и мальчиков. Разработан формирующий эксперимент для определения механизма внешнего влияния на активизацию процессов творческого воображения. The article is devoted to the study of the peculiarities of schoolchildren’ imagination. The productivity, flexibility, originality and elaboration of the creative imagination are studied with the help of the Torrance method. A comparative analysis of the imagination peculiarities of girls and boys is conducted. A formative experiment has been carried out in order to reveal how much external influence promotes the activation of creative imagination processes.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ստեղծման ամսաթիվը:

2018-10-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:105057

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 14, 2021

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 22, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

2

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/115162

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն