Օբյեկտ

Վերնագիր: Մրցունակության բարձրացման ուղիները ՀՀ գարեջրի արտադրության ոլորտի կազմակերպություններում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Пути повышения конкурентоспособности организаций по производству пива в Республике Армения; Ways of Improving Competitiveness of Bear Producing Organizations in the Republic of Armenia

Ծածկույթ:

304-311

Ամփոփում:

В последние годы в Армении стабильно увеличиваются объёмы производства пива, улучшается его качество, а в отрасль активно внедряются современные технологии. Однако, несмотря на это, конкурентоспособность пивоваренных компаний в регионе остаётся на низком уровне. Отечественный продукт уступает импортному как в качестве, так и разнообразии ассортимента. Для повышения конкурентоспособности отечественного продукта предлагаем провести инновационную маркетинговую и рекламную кампанию, сделать ставку на внешний вид продукции, а также разработать систему планирования производства, которая позволит сократить издержки, изменить принципы производства и расширить географию поставок конечной продукции.In recent years, beer production volumes are steadily increasing in Armenia, and along with the improvement of its quality modern technologies are actively introduced to the sector. Despite this, however, the competitiveness of breweries in the region remains low. Domestic product either in quality or diversity can’t compete with the imported one. To improve the competitiveness of the domestic product, we offer to carry out innovative marketing and advertising campaign betting on the appearance of the product, and develop the production planning system, which will reduce the cost, to change the production principles and expand the geography of final product deliveries.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2016-05-10

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:104938

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 8, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 22, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

34

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/115035

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն