Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2015

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Diagram instruction as a method to better grammar skills

Այլ վերնագիր:

Սխեմաների ուսուցումը՝ որպես քերականական հմտությունների տիրապետման մեթոդ; Обучение схем, как метод овладения грамматическими навыками

Ստեղծողը:

Grigoryan, Gohar

Խորագիր:

Education ; Theory and practice of education

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Գրիգորյան Գոհար ; Григорян Гоар

Ծածկույթ:

280-286

Ամփոփում:

Հոդվածում ներկայացվում են անգլերենի ուսուցման հմտությունների զարգացման մի քանի սխեմաներ, որոնք ժամանակի ընթացքում ապացուցել են իրենց արդյունավետությունը: Ուսանողների համար տվյալ սխեմաների գործածությունը լեզվի ուսուցման տարբեր էտապներում կարևոր մեթոդ է` ըմբռնելու քերականության գլխավոր սկզբունքները: Սխեմաներն ավելի մատչելի են դարձնում քերականական կառույցների ուսուցումը և օգնում են ուսանողին ավելի վստահորեն օգտագործել գիտելիքներն առօրյա կյանքում և հետագա ավելի խոր ուսումնասիրության գործընթացում: В данной статье рассматриваются некоторые схемы, которые зарекомендовали себя как весьма продуктивные в деле развития навыков при изучении английского языка. Использование приведенных схем является важнейшим средством для понимания основных грамматических явлений на разных этапах изучения языка. Схемы упрощают синтаксические конструкции и являются хорошим подспорьем для всех yчащихся, которые в далнейшем будут обращаться к ним как в обыденной речи, так и при более глубоком узучении иностранного языка.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2015-08-25

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան