Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Психологические особенности подготовки детей к школьному обучению
Other title:
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Coverage:
Abstract:
Հոգեբանության կազմում նախադպրոցական տարիքը հատուկ ուշադրության կարիք ունի, իսկ այն տարիքը, երբ երեխան պատրաստվում է դպրոց գնալուն՝ ավելի շատ ուշադրություն: Երեխաները, որ չեն հաճախել մանկապարտեզ, առաջին անգամ են դառնում մանկական ձևական կոլեկտիվի անդամ: Անգամ այն դեպքում, երբ երեխաները մանկապարտեզից են դպրոց ընդունվում, նրանց դրությունը մանկական միջավայրում ամբողջովին փոխվում է. եթե մանկապարտեզում նրանք ավագ էին, ապա հիմա դառնում են կրտսեր: «Դպրոցը սկսող երեխան պետք է ֆիզիոլոգիապես ու սոցիալապես հասուն լինի, նա պետք է հասնի մտավոր և հուզակամային զարգացվածության որոշակի մակարդակի»: Children who didn’t attend kindergarten, become members of a children’s formal group for the very first time. Even when children enter the school from kindergarten, their position in the children’s environment radically changes, because if in the kindergarten, they were senior, now they become junior. "Child starting school should be physiologically and socially mature, he must reach a certain level of mental and emotional–volitional development".