Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկություն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Վերնագիր:

Գովազդի հոգեբանական ազդեցությունը պրոդուկտի առաջխաղացման վրա

Այլ վերնագիր:

Психологическое воздействие рекламы на продвижение продукта; Psychological impact of advertising on product promotion

Ստեղծողը:

Ժոզեֆինա Եսայան

Խորագիր:

Psychology ; Social Sciences ; Advertising

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Есаян Жозефина ; Yesayan Jozefina

Ծածկույթ:

126-131

Ամփոփում:

Тема психологии маркетинга и рекламы обладает актуальностью в условиях современной рыночной экономики. При продвижении продукта наиболее важным является обладание множеством инструментов, из которых самым важным является реклама. Продвижение–любая форма сообщений для информации, убеждения, напоминания о товарах, услугах, общественной деятельности, идеях и т.д. Цели продвижения: стимулирование спроса и улучшение образа компании. Psychology of marketing and advertising is topical in the contemporary market economy. When promoting a product, the possession of a variety of tools is of most significance, out of which advertising is the most important one. Promotion is any form of messages for information, persuasion, reminders about products, services, social activities, ideas, etc. Objectives of promotion are as follows: stimulating demand and improving the image of the company.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2014-01-10

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան