Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում 1961 թվականից տարբեր անվանումներով՝ ՀՍՍՌ ԳԱ Տեղեկագիր բժշկական գիտությունների (1961); Էքսպերիմենտալ և կլինիկական բժշկության հանդես (1962-1988); Փորձարարական և կլինիկական բժշկություն (1989-1994); Հայաստանի բժշկագիտություն (1995-)

Journal or Publication Title:

Հայաստանի բժշկագիտություն = Медицинская наука Армении = Medical Science of Armenia

Date of publication:

2012

Volume:

52

Number:

2

ISSN:

0514-7484

Official URL:


Title:

Оптимизация товарной политики как способ повышения конкурентоспособности аптек в РА

Other title:

Ապրանքային քաղաքականության օպտիմալացումը որպես ՀՀ դեղատների մրցունակության բարձրացման միջոց / Մ. Հ. Բեգլարյան: Optimization of product policy as means to boost competitiveness of the pharmacies in the RA / M. H. Beglaryan.

Creator:

М. Г. Бегларян

Contributor(s):

Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) ; Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) ; Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) ; Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) ; Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)

Subject:

Forensic Medicine; Medical jurisprudence; Legal medicine ; Medicine ; Public aspects of medicine ; Pharmacy and materia medica

Uncontrolled Keywords:

фармацевтическая торговая группа ; маркетинговая информация ; ассортиментная политика ; конкурентоспособность ; маркетинговые исследования

Coverage:

140-146

Abstract:

Մարկեթինգային հետազոտությունների ընթացքում վերլուծության են ենթարկվում դեղագործական կազմակերպության գործունեության տարբեր ուղղությունները, որոնց թվին է պատկանում իրացվող դեղերի և հարդեղագործական ապրանքների տեսականու ուսումնասիրությունը` նրա օպտիմալացման նպատակով: Among numerous other issues, marketing research focuses on various activities of pharmaceutical organizations, such as study of the assortment of pharmaceuticals and medical supplies, with the aim of their optimization.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Հայաստանի ԳԱԱ

Date created:

2012-04-29

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան