Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հայաստանի բժշկագիտություն = Медицинская наука Армении = Medical Science of Armenia
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Վերնագիր:
Оптимизация товарной политики как способ повышения конкурентоспособности аптек в РА
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ․՝ Բ․ Ա․ Ֆանարջյան (1961-1977) ; Ի․ Ք․ Գևորգյան (1978-1988) ; Ռ․ Պ․ Ստամբոլցյան (1989-1994) ; Գլխ․ խմբ․՝ Վ․ Պ․ Հակոբյան (1995-2007) ; Յու․ Թ․ Ալեքսանյան (2008-2018)
Խորագիր:
Forensic Medicine; Medical jurisprudence; Legal medicine ; Medicine ; Public aspects of medicine ; Pharmacy and materia medica
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
фармацевтическая торговая группа ; маркетинговая информация ; ассортиментная политика ; конкурентоспособность ; маркетинговые исследования
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Մարկեթինգային հետազոտությունների ընթացքում վերլուծության են ենթարկվում դեղագործական կազմակերպության գործունեության տարբեր ուղղությունները, որոնց թվին է պատկանում իրացվող դեղերի և հարդեղագործական ապրանքների տեսականու ուսումնասիրությունը` նրա օպտիմալացման նպատակով: Among numerous other issues, marketing research focuses on various activities of pharmaceutical organizations, such as study of the assortment of pharmaceuticals and medical supplies, with the aim of their optimization.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան