@misc{Mkhitaryan_Atom_Effective, author={Mkhitaryan, Atom and Khachatryan, Nonna}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Կրթական գործընթացը որոշ դասախոսների և սովորողների շրջանում դեռևս ընկալվում է որպես գիտելիք ձեռք բերելու միջոց, և ոչ թե որպես մտածողության ձևավորմանն ուղղված գործընթաց: Ներկայումս բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի այն կրթական ծրագրերն են դառնում մրցունակ, որոնց վերջնական արդյունքների համաձայն ձևավորվում են ոչ միայն իրազեկ` այլև ստեղծագործական հմտություններով շրջանավարտներ: Այս առումով, մասնագիտական բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագրերում մեծ ուշադրություն պետք է դարձնել ուսանողների անձնային արդյունավետ աշխատանքների վերջնարդյունքներին, որոնք հետամուտ են ստեղծարարության, նորարարության և ինքնարտահայտման զարգացմանը, որը և Բոլոնիայի գործընթացի պահանջներից մեկն է: Образовательный процесс по-прежнему рассматривается как способ получения знаний, а не как процесс, направленный на развитие образа мышления. В настоящее время конкурентоспособными являются те образовательные программы третьего цикла высшего образования, по конечным результатам которых формируются не только «компетентные выпускники», но и те, у кого есть «творческие навыки». В этой связи особое внимание в образовательных программах следует уделять конечным результатам личной эффективной работы, нацеленной на развитие творческой, новаторской мысли, что является одним из требований Болонской системы.}, title={Effective Teaching Strategy in Doctoral Programs}, type={Հոդված}, keywords={Education, Higher Education, Theory and practice of education}, }