@misc{К._А._Торосян_Нужна, author={К. А. Торосян and Т. В. Татевосян}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Գիտական հասկացությունների, կատեգորիաների և օրենքների լուսաբանումը և դրանք ուսանողներին ընկալելի, հասկանալի դարձնելը դասախոսությունների միջոցով եղել է, կա ու կլինի օբյեկտիվ անհրաժեշտություն համաշխարհային քաղաքակրթության զարգացման համար: Որքան էլ տեղեկատվական տեխնոլոգիաները զարգանան, չեն կարող դասախոսության անհրաժեշտությունը բացառել: Դասախոսությունը ուսումնառության գործընթացում ունկնդիրների մտահանգումն ուժեղացնող, կարգավորող միջոց է և միշտ ձգտում է բացել երևույթների էության «փակ» դռները` մնալով հռետորական արվեստի բաղկացուցիչ մաս: Illustrating scientific laws, categories, and phenomena and providing a clear explanation for students has always been an objective requirement for the development of the world civilization. Even the advance of information technologies cannot deny the necessity of lectures in higher education. Lectures develop learners’ analytical skills and motivate them.}, title={Нужна ли лекция в вузе?}, type={Հոդված}, keywords={L Education, Higher Education, LB Theory and practice of education}, }