@misc{Հակոբյան_Ք._Հ._Տարրական, author={Հակոբյան, Ք. Հ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում քննարկվել է տարրական դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» ինտեգրված դասընթացի ուսուցման առանձնահատկությունները ներառական կրթության իրականացման համատեքստում: Հիմնավորվել է, որ ներառական կրթության պայմաններում դասընթացի ուսուցման արդյունավետությունը կարելի է ապահովել տարբերակված ուսուցման տեխնոլոգիայի կիրառմամբ՝ զուգամիտելով այն կոլեկտիվ ուսուցման եղանակի հետ: В статье рассматриваются некоторые аспекты и особенности обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе в контексте инклюзивного образования. Обоснованно, что в условиях инклюзивного образования обучения интегрированного предмета «Я и окружающих мир» в начальной школе будет эффективно при применении дифференцированной технологии обучения. In the article, there were discussed the implemented course's features in the context of inclusive education in basic school. It was also justified that under the conditions of inclusive education the efficiency of course learning can be insured by the use of differentiated education and converging it with the style of collective education.}, title={Տարրական դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» ինտեգրված դասընթացի ուսուցման առանձնահատկությունները ներառական կրթության համատեքստում}, type={Հոդված}, keywords={Ներառական կրթություն}, }