@misc{Ղազարյան_Վիգեն_Պատկերագրության, author={Ղազարյան, Վիգեն}, address={Երևան}, howpublished={online}, language={hy}, abstract={Հոդվածում ներկայացված է արվեստաբանության մեջ գործածվող երկու կարևոր եզրույթների՝ «պատկերագրության» և «պատկերաբանության» համեմատական քննությունը։ «Պատկերաբանության» իմաստը «պատկերն» է, որ գալիս է անտիկ մշակույթից, պատկերը՝ իր լայն փիլիսոփայական առումով: 19-րդ դարից ի վեր պատկերագրական ուսումնասիրությունները կապված են միջնադարյան քրիստոնեական արվեստի հետ: Բուն արվեստի պատմության ոլորտում «Պատկերագրություն» հասկացությունն ավելի վերաբերում է նկարի բովանդակային իմաստին, քան գեղարվեստական արտահայտությանը: 1920-ական թթ. պատկերաբանության ձևավորման հետ առաջացավ խնդիր՝ կապված պատկերագրության հետ: Մինչ այդ նորաստեղծ ֆորմալիստական մեթոդը համարվեց անհրաժեշտ անցումային փուլ՝ ճշմարիտ նոր պատկերագրության համար: Դրա հետևանքը պատկերագրության նոր ապաստանն էր՝ պատկերաբանությունը: Պատկերագրությունը կարող է շեշտել այս կամ այն գաղափարը, բայց պատկերաբանությունը որպես մեթոդ ավելի ընդգրկուն է, քան պատկերագրությունը՝ որպես արվեստի պատմական մեկնաբանում. այն նպատակ է հետապնդում ավելի ամբողջական պատկերացում կազմել մարդկության գեղարվեստական նվաճումների մասին։ The article presents comparative analysis of two important art-historical terms – “Iconography” and “Iconology”. The meaning of “Iconology” is “icon” that comes from the Antiquity, an “icon” in its broad philosophical sense. Since the 19th century iconographic studies are concerned with the Christian art of the Middle Ages. In the context of art history the notion of “Iconography” refers more to the content meaning of the image than to the artistic expression. With the formation on Iconology in the 1920’s a problem occurred concerning iconography. The newly formed formalist method was considered a necessary transit phase for a new true iconography. The consequence of this was Iconology – the new home of iconography. Iconography can stress this or that idea but iconology as a method is more comprehensive than iconography as a it is an historical interpretation of art. It aims at a more general notion of the artistic achievements of the humankind. В статье представлен сравнительный анализ двух важных искусствоведческих терминов – «Иконографии» и «Иконологии». Значение «иконографии» — «образ» - происходит из античности, это «образ» в широком философском смысле. С 19-го века иконнографические исследования связаны со средневековым христианским искусством. В контексте истории искусства понятие «иконография» относится больше к смысловому содержанию изображения, чем к художественному выражению. С формированием иконологии в 1920-х годах возникла проблема, касающаяся иконографии. Недавно сформированный формалистический метод считался необходимой транзитной фазой для новой истинной иконографии. Следствием этого стала иконология – новое пристанище иконографии. Иконография может подчеркнуть ту или иную идею, но иконология как метод более всеобъемлюща, чем иконография, поскольку она является исторической интерпретацией искусства. Ее цель - создать более общее представление о художественных достижениях человечества.}, title={Պատկերագրության և պատկերաբանության շուրջ}, type={Հոդված}, keywords={Արվեստագիտական հետազոտություններ}, }