@misc{Սուլեյմանյան_Լուսինե_Ներառական, author={Սուլեյմանյան, Լուսինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Լիմուշ հրատ.}, abstract={Սույն հոդվածում ներկայացվում է ներառական կրթության համակարգի ներդրման նախահիմքերը, ոլորտը կարգավորող իրավական դաշտը, առկա վիճակը, զարգացման միտումները: Այն կոչված է ապահովելու երեխայակենտրոն կրթություն, որտեղ առաջնայինը երեխայի անձնային որակների զարգացումն է՝ ի օգուտ նրա, համայնքի, ապա և հայրենիքի ապագայի: Բազմաթիվ բարեփոխումներն այսօր բերել են նրան, որ ներառական կրթության լավագույն փորձը Հայաստանում դիտարկելի է տարրական դասարանում, սակայն դեռ պետք է մշակվի այնպիսի համակարգ, որը կապահովի որակ՝ հաշվի առնելով երեխայի զարգացման վրա ազդող սոցիալ-տնտեսական պայմանները, մշակութային առանձնահատկությունները: Ներառական կրթության ընդդիմախոս զանգվածի մոտ կարծրատիպային մտածելակերպի փոփոխումն առաջնահերթ է: В статье представлены принципы инклюзивного образования, регулирующая ее правовая база, текущая ситуация, тенденции развития. Они предназначены для обеспечения образования, ориентированного на ребенка, где приоритетом является развитие личности ребенка на благо общества, а затем родины. В настоящее время многие реформы привели к тому, что в начальных классах наблюдается хорошая практика инклюзивного образования в Армении, но необходимо развивать ее для обеспечения качества с учетом социально-экономических условий и культурных особенностей, влияющих на развитие ребенка. Приоритетным является изменение стереотипного мышления в отношении инклюзивного образования The article presents the principles of inclusive education, its legal framework, current situation, development trends. It is designed to provide education focused on the child, where the priority is to develop the personality of the child for the benefit of society and the motherland. At present, many reforms have led to the fact that there is a good practice of inclusive education in primary classes in Armenia, but it is necessary to develop it to ensure quality, taking into account the social and economic conditions and cultural characteristics that affect the development of the child. Priority is the change in stereotyped thinking about inclusive education}, title={Ներառական կրթության նախահիմքերը}, type={Հոդված}, keywords={Ներառական կրթություն}, }