@misc{Փահլևանյան_Ալինա_Կոմիտասի, author={Փահլևանյան, Ալինա}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.}, abstract={Հոդվածն անդրադարձ է Կոմիտաս Վարդապետի աշակերտ Սպիրիդոն Մելիքյանի գործունեությանը, որը, մասնագիտական կրթության ճանապարհն անցած լինելով Կոմիտասի ուղիով և անգամ Կոմիտասի խորհրդով՝ դարձել է նրա գործունեության շարունակողը ։ Ֆոլկլորագիտության և երաժշտական բանահավաքչության ոլորտում նրա ներդրումը հսկայական է և խիստ արժեքավոր հայ մշակույթի համար ։ Հոդվածն անդրադառնում է այս ուղղությամբ Մելիքյանի ձեռքբերումներին, գիտական նորարարական հայացքներին, այդ թվում՝ երաժշտական բարբառագիտության և ազգագրական գոտիների կարևորման ու դասակարգման հարցերին ։ Քննարկվում է Կոմիտասի ազգագրական ժառանգության պահպանման ու հրատարակման հարցը, որն իրագործել է Մելիքյանը՝ Կոմիտասի՝ իրեն փոխանցած նյութերի հիման վրա։ Ներկայացվում է նաև աշուղական արվեստի գնահատականն ըստ Մելիքյանի: This article refers to the activity of the composer and musicologist Spiridon Melikyan who was a student of Komitas Vardapet. Following Komitas’s way in his professional education according to the latter’s advice, Melikyan became one to continue Komitas’s activity. Melikyan’s input in Armenian folk music studies and collection is of huge importance for the Armenian culture. The article presents Melikyan’s achievements and his innovative scientific views in this branch including the issues of music dialects and ethnographic zones. Besides, the author discusses how Melikyan preserved and published Komitas’s collection of folk songs which he implemented according to the materials provided to him by Komitas himself when the student was leaving for Berlin for his studies. One more issue in this article is the appreciation of ashugh music by Melikyan.}, title={Կոմիտասի հետքերով․․․}, type={Հոդված}, keywords={Երաժշտություն, Թանգարաններ, Կոմիտաս Վարդապետ}, }