@misc{Սանթրյան_Լիանա_Հայերենի, author={Սանթրյան, Լիանա}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն}, language={hy}, abstract={Շուշիի տեխնոլոգիական համալսարանի միջին մասնագիտական կրթական համակարգում հայերենի ուսուցումն իրականացվում է բոլոր մասնագիտությունների՝ ուսումնական վեց կիսամյակներում (տարբեր ժամաքանակով)։ Հայոց լեզվի ծրագրով սահմանված են առարկայի նպատակները, խնդիրները, վերջնարդյունքները և թեմաները։ Հայերենի ուսուցման ընթացքում ծագող խնդիրներն ունեն իրենց պատճառները, որոնցից հիմնականներն են համացանցում լատինատառ գրությունը, բարբառակիր լինելը, ընթերցանության ցածր մակարդակը, քննադատական և վերլուծական մտածողության թույլ զարգացածությունը, հասարակության մեջ կարծրատիպերի առկայութամբ պայմանավորված բարդույթների առկայությունը։ Հոդվածում ներկայացվում են խնդիրների դրսևորման կոնկրետ ոլորտները, դրանց առաջացման պատճառները և լուծման եղանակները։ В системе среднего профессионального образования Шушинского технологического университета армянский язык преподается на всех специальностях в течение шести семестров (разное количество часов). Цели, задачи, конечные результаты и темы предмета определяются программой армянского языка. Проблемы, возникающие при обучении армянскому языку, имеют свои причины, основные из которых – использование латиницы в интернете, диалект, низкий уровень чтения, слабое развитие критического и аналитического мышления, наличие комплексов из-за общественных стереотипов. В статье представлены конкретные области проявления проблем, их причины и пути решения. In the secondary professional education system of Shushi University of Technology Armenian is taught in all specialties for six semesters (a different number of hours). The goals, objectives, final results and topics of the subject are defined by the Armenian language program. The problems that arise when teaching Armenian have their reasons, the main of which are the Latin script on the Internet, the dialect, the low level of reading, the poor development of critical and analytical thinking, the presence of complexes due to social stereotypes. The article presents specific areas of manifestation of problems, their causes and solutions.}, title={Հայերենի ուսուցման խնդիրները Շուշիի տեխնոլոգիական համալսարանի միջին մասնագիտական կրթական համակարգում}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }