@misc{Շաբոյան_Կարապետ_Մուղամը, author={Շաբոյան, Կարապետ}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածը նվիրված է հայ մոնոդիկ երաժշտության ինքնատիպ ժանրերից մեկի գործիքային մուղամի բացառիկ նմուշների մերօրյա արժևորմանը: 19-րդ դարի 2-րդ կեսի Ալեքսանդրապոլի երաժշտամշակութային մթնոլորտում ձևավորվեցին կոմպոզիտոր Ն. Տիգրանյանի երաժշտագեղագիտական հայացքներն ու ապագա մտահղացումների կայուն հիմքերը: Նա հայ նոր մասնագիտացված երաժշտության հիմնադիրներից մեկն էր և առաջինը, որը եվրոպական նոտագրությամբ գրի է առել և հմտորեն մշակել քաղաքային երաժշտական կյանքում հնչող բազմապիսի արժեքները' դաշնամուրի, ջութակի, կամերային անսամբլների, սիմֆոնիկ և ժողովրդական նվագարանների նվագախմբերի համար: Статья посвящена современной оценке уникальных образцов армянской монодической музыки – инструментальному мугаму. Во второй половине 19 века в музыкальнокультурной атмосфере Александрополя сформировались музыкально-эстетические взгляды и прочные основы будущих идей композитора Н. Тиграняна. Он был одним из основоположников новой армянской профессиональной музыки, первым начал писать в европейской нотации, искусно обрабатывая различные жанры городской музыкальной культуры для фортепиано, звука, скрипки, камерных ансамблей и оркестров. The article is devoted to the modern assessment of the unique examples of Armenian monodic music - instrumental mugham. In the second half of the 19th century, in the musical and cultural atmosphere of Alexandrapol, the musical and aesthetic views and solid foundations for the future ideas of the composer N. Tigranyan were formed. He was one of the founders of new Armenian professional music, he was the first to write in European notation, skillfully processing various genres of urban musical culture for piano, sound, violin, chamber ensembles and orchestras.}, title={Մուղամը Ն. Տիգրանյանի ստեղծագործության մեջ}, type={Հոդված}, keywords={Արվեստագիտություն}, }