@misc{Պետրոսյան_Դավիթ_Լրագրողը, author={Պետրոսյան, Դավիթ}, address={Ստեփանակերտ}, howpublished={online}, publisher={«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն}, language={hy}, abstract={Լրագրող-հասցեատեր փոխհարաբերություններում ներքին հասցեատիրոջ ներկայությունը սովորաբար անտեսվում է հետազոտողների կողմից: Հատկապես վերլուծական հրապարակախոսական նյութերում հեղինակի երկխոսությունը ներքին հասցեատիրոջ հետ ուշագրավ նրբերանգներ է հաղորդում տեքստին: Ներքին հասցեատիրոջ միջոցով հեղինակը հնարավորություն է ստանում տրոհելու իր հոգեմտավոր աշխարհը, բազմաձայնություն մտցնելու իր գաղափարների և մտահղացումների մատուցման մեջ: Ներքին հասցեատիրոջը կարելի է համարել լսարանի մանրակերտը, քանի որ նրա շնորհիվ տեքստը դառնում է հեղինակ-լրագրողի և հեղինակ-լսարանի յուրօրինակ հանդիպավայր և դրանով իսկ նախապատրաստում հեղինակի հանդիպումը արտաքին հասցեատիրոջ կամ արտաքին լսարանի հետ: Во взаимоотношениях журналист-адресат присутствие внутреннего адресата обычно игнорируется исследователями. Особенно в аналитически-публицистических материалах диалог автора с внутренним адресатом придает тексту примечательные нюансы. Посредством внутреннего адресата автор получает возможность расщеплять свой интеллектуально-духовный мир, ввести полифоничность в процесс подачи собственных идей и замыслов. Внутреннего адресата можно считать микрообразом аудитории. Ведь благодаря ему текст внутри себя становится своеобразным местом встречи автора-журналиста и авторааудитории и тем самым готовит встречу автора с внешним адресатом или с внешней аудиторией․ In the journalist- addressee relationships the presence of inner recipient is usually ignored by the researchers. Especially in analytical- oratorical topics the author's dialogue with inner recipient transmits remarkable shade to the text. Through the inner recipient the author gets an opportunity to split his spiritual-intellectual world as well as to introduce polyphony in the presentation of his concepts and ideas. The inner recipient may be considered as tiny-shaper of the auditory, because thanks to him the text becomes a unique meeting place between the author-journalist and author- audience and thus preparing the author's meeting with the external recipient or with outer auditory.}, type={Հոդված}, title={Լրագրողը և ներքին հասցեատերը հայկական մեդիատեքստերում}, keywords={Բանասիրություն}, }