@misc{Մարգարյան_Արաքս_Քրիստոնեությունը՝, author={Մարգարյան, Արաքս}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում դիտարկվում են հայ մշակույթի ինքնատիպությունը և նրա զարգացման փուլերի հաջորդական փոխկապվածությունը, որում կարելի է տեսնել մեկ ընդհանուր աշխարհաճանաչողական հենք։ Այն շաղկապում է թե՛ հեթանոսության և թե՛ քրիստոնեության շրջանի գիտելիքներն ու մշակութային արժեհամակարգը: Քրիստոնեությունը չխախտեց հին օրենքները, այլ որդեգրեց հեթանոսական ըմբռնումները բնության տարրերի, մարդկային բնության ու էության մասին։ Այս երևույթը ամենից լավ բնութագրում են Քրիստոսի խոսքերը․ «Մի՛ կարծեք, թե օրենքը կամ մարգարեներին ջնջելու եկա, չեկա ջնջելու, այլ լրացնելու»: Принятие христианства в Армении Григором Просветителем и представителями верховной власти сопровождалօсь уничтожением памятников культуры: алтарей, жертвенников, древних рукописей, скульптур. Несмотря на все это, народ оставался верным своим древним богам и верованиям. Языческим жрецам удалось с помощью архитектуры, литературы, скульптуры, закодировать и сохранить древние знания. Это привело к тому, что языческие обряды, понятия, геометрические символы армянскими священниками были похристиански освящены и приняты под покровительство церкви, став христианскими символами. Although the adoption of Christianity in Armenia by Gregory the Illuminator and the elite was accompanied by the destruction of monuments, such as gods and shrines, ancient manuscripts and sculptures, people remained faithful to their ancient beliefs and idols. The pagan priests to some extent managed to encode and transmit certain ancient knowledge through various means (literature, architecture, sculpture). All this led to the pagan rituals, notions և geometric symbolic images being Christianized by Christian Armenian commentators and taken under the auspices of the church, be.}, type={Հոդված}, title={Քրիստոնեությունը՝ իբրև հեթանոսական գիտելիքների կրող միջնադարյան հայ արվեստի համատեքստում}, keywords={Արվեստաբանություն}, }