@misc{Пахлеванян_Алина_Полифония, author={Пахлеванян, Алина}, address={Երևան}, howpublished={online}, contents={ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտասը և իր ժամանակը CHAPTER I: Komitas and his time period}, publisher={Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.}, abstract={В статье автор обращается к принципам полифонии Комитаса на основе хоровых произведений. Анализируются не только полифонические средства имитации, проявления фугообразного склада, контрапунктические соединения разных мелодий, но и формы хоровых произведений. Комитас возвращался к уже написанному произведению, гармонизовывал по–новому, менял голосоведение, фактуру, искал новые выразительные возможности полифонии и гармонии. Հոդվածի հեղինակն անդրադառնում է Կոմիտասի երաժշտության մեջ պոլիֆոնիայի դրսևորումներին՝ հիմնվելով խմբերգային մշակումների վրա: Վերլուծության են ենթարկվում ինչպես պոլիֆոնիկ միջոցները՝ իմիտացիաները, ֆուգայանման շարադրանքի օրինակները, տարբեր երաժշտական նյութերի կոնտրապունկտային միացումները, այնպես էլ` խմբերգային մշակումների ձևի որոշ սկզբունքներ: Կոմիտասը բազմիցս վերադարձել է արդեն գրված ստեղծագործությանը, մշակել այլ մոտեցումներով, փոփոխել ձայնատարությունն ու ֆակտուրան: Նա փնտրել է պոլիֆոնիայի և հարմոնիայի նոր արտահայտչամիջոցներ: The author reflects on the manifestation of polyphony in Komitas’s music, referring to his choral works. The employed polyphonic devices, such as the imitations, the samples of fugue textures and the counterpoint of the different parts, as well as several principles relating to the form are analyzed. Komitas frequently recurred to already written pieces, rearranging them, making changes in voice–leading, texture and other parameters. He never stopped searching for new expression devices for polyphony and harmony.}, type={Հոդված}, title={Полифония в хорах Комитаса}, keywords={Музеи, Комитас Вардапет}, }