@misc{Թովմասյան_Գայանե_Արդյո՞ք, author={Թովմասյան, Գայանե}, howpublished={online}, publisher={ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․}, abstract={2019 թ. Զբոսաշրջության մրցունակության զեկույցում Հայաստանը զբոսաշրջիկներին գրավելու մարքեթինգի և բրենդինգի արդյունավետության ցուցանիշով գրավել է 82-րդ, իսկ երկրի բրենդի ռազմավարությամբ՝ 99-րդ տեղը: Սա վկայում է այն մասին, որ մեր երկրում զբոսաշրջության զարգացման ամենակարևոր ու անհրաժեշտ քայլերից մեկը՝ մարքեթինգային գործունեությունը, բարելավման կարիք ունի: Հոդվածում ներկայացվել են զբոսաշրջության մարքեթինգի բարելավման հիմնական քայլերը Հայաստանում: Կատարվել են առաջարկներ ավանդական մարքեթինգային միջոցառումներից նոր, ավելի արդյունավետ միջոցառումների իրականացմանն անցում կատարելու, առցանց հարթակում ավելի ներկայանալի դառնալու, ինչպես նաև զբոսաշրջային բրենդի մշակման ուղղությամբ, ինչի արդյունքում կմեծանա Հայաստանի ճանաչելիությունը միջազգային զբոսաշրջային շուկաներում և կավելանան ներգնա զբոսաշրջային հոսքերը դեպի մեր երկիր: Կարևորվել է նաև COVID-19-ի հետևանքով զբոսաշրջության ոլորտի ճգնաժամի հաղթահարման նպատակով մարքեթինգային ագրեսիվ ռազմավարության իրականացումը՝ համաճարակից հետո ներքին և միջազգային զբոսաշրջային հոսքերի աշխուժացման համար։ В докладе 2019 г. о конкурентоспособности туризма Армения заняла 82-ое место с точки зрения эффективности маркетинга и брендинга и 99-ое место по стратегии бренда страны. Это доказывает, что один из важнейших и необходимых шагов в развитии туризма в нашей стране - маркетинговая деятельность, нуждается в совершенствовании. В статье изложены основные этапы туристического маркетинга в Армении. Были сделаны некоторые предложения в отношении реализации новых, более эффективных маркетинговых мероприятий вместо традиционных. В частности, стать более презентабельным на онлайн-платформах и разработать туристический бренд, тем самым увеличивая популярность Армении на международных туристических рынках и потоки въездного туризма в Армению. Была подчеркнута важность реализации агрессивной маркетинговой стратегии для преодоления кризиса в секторе туризма, вызванного COVID-19, что будет стимулировать внутренние и международные туристические потоки после эпидемии. In Tourism Competitiveness Report of 2019 Armenia was ranked the 82nd in terms of marketing and branding effectiveness and the 99th in terms of country's brand strategy. This proves that marketing performance, which is one of the most important and necessary steps for developing tourism in our country, needs improvement. The paper outlines main steps of tourism marketing in Armenia. Some suggestions have been made towards implementing new, more effective marketing activities instead of traditional marketing events, to become more presentable in online platforms and to develop a tourism brand, as a result of which Armenia's popularity in international tourism markets will increase and inbound tourism flows to Armenia will grow. The importance of implementing an aggressive marketing strategy to overcome the crisis in the tourism sector caused by COVID-19 was highlighted, which will stimulate domestic and international tourism flows after the epidemic.}, type={Հոդված}, title={Արդյո՞ք արդյունավետ է զբոսաշրջության մարքեթինգը Հայաստանում}, keywords={Տնտեսագիտություն}, }