@misc{Մալոյան_Արման_Հայերը, author={Մալոյան, Արման}, address={Ս. Էջմիածին}, howpublished={online}, publisher={Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի}, language={hy}, abstract={Ամփոփելով եւ ի մի բերելով արձանագրենք, որ հայապահպանության սյուներն են՝ մայրենի լեզու, հավատք եւ հոգեւոր միասնություն, մշակույթ, ընտանիք եւ ազգային ավանդույթներ: Այդ հիմքերն ամուր ու անաղարտ պահելու եւ հզորացնելու գործում անգնահատելի է հայ դպրոցի ու հայեցի կրթության դերը: Армянские общины арабских государств Залива — Кувейта, ОАЭ, Катара, Йемена, Бахрейна, Саудовской Аравии, Омана — в отличие от многих общин классических армянских колоний сформировались не в результате Геноцида армян и принудительного переселения с исторических земель. Эти общины являются молодыми формированиями диаспоры, возникшими в результате внутренних миграционных процессов и естественного прироста армянского населения за пределами Армении. The Armenian communities of the Arab Gulf States — Kuwait, UAE, Qatar, Yemen, Bahrain, Saudi Arabia, Oman — unlike many communities of classical Armenian colonies were not formed as a result of the Armenian Genocide and forced displacement from historical lands. These communities are young Diaspora formations that emerged as a result of internal migration processes and natural growth of the Armenian population outside Armenia.}, type={Հոդված}, title={Հայերը եւ հայեցի կրթութեան գործը Ծոցի արաբական երկրներում}, keywords={Պատմաբանասիրություն}, }