@misc{Մարիանա_Քոչարյան_Կրթության, author={Մարիանա Քոչարյան}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Կրթության ոլորտում ՏՀՏ կիրառման ու կրթության տեղեկատվայնացման գործընթացները Հայաստանում սկսվել են դեռևս խորհրդային տարիներին, սակայն պետք է նշել, որ կրթության ոլորտում ՏՀՏ ներդրումը, լինելով կրթության համակարգի փոխակերպման և զարգացման կարևորագույն գործոն, ունի մի շարք տեսամեթոդական խնդիրներ: Թվային տնտեսությունում կրթության ոլորտում ՏՀՏ աճող դերը նոր պահանջներ է ներկայացնում նաև դրանց տեսամեթոդական և գործնական հայեցակարգերի գիտական հիմնավորման առումով: Процессы информатизации и применения ИКТ в сфере образования РА были задействованы ещё в советские годы, однако следует отметить, что, являясь важнейшим фактором развития и преобразования образовательной системы, процесс внедрения сталкивается с рядом теоретикометодических задач. Растущая роль ИКТ в сфере образования в условиях цифровой экономики выдвигает новые требования в отношении научной обоснованности теоретико-методических и практических концепций. The processes of using ICT and education informatization in Armenia began in Soviet times, however, it should be noted that the contribution of ICT to the education sector, which is the most important factor in the education and development of education, is a series of electoral problems.}, title={Կրթության տեղեկատվայնացման ազգային հայեցակարգի ձևավորման անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում}, type={Հոդված}, keywords={H Social Sciences, Economic Theory, L Education}, }