@misc{С._Г._Оганесян_Об, author={С. Г. Оганесян and А. А. Сафарян}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Ուսումնասիրողները մշակույթի որոշ ֆենոմեններ գնահատում են երկկերպ` դրանք դիտարկելով որպես փիլիսոփայական և գեղարվեստական: Ելնելով կոնկրետ ֆենոմենի «առաջին շերտի» փիլիսոփայական հրամայականից` կարելի է եզրակացնել, որ հնարավոր է գեղարվեստական ձևի փիլիսոփայական «իմպլեմենտացիան», իսկ հոգևոր մշակույթի երկու ինքնուրույն ձևերի` փիլիսոփայության և արվեստի համադրությունը (կամ «սիմբիոզը») ընկած է այնպիսի ժանրերի հիմքում ինչպիսիք են փիլիսոփայական վեպը կամ կինեմատոգրաֆիական «էկզիստենցիալ դրաման»: The researchers of certain cultural phenomena evaluate and perceive them both as philosophical and artistic. In terms of the philosophical imperative of the very “first layer” of the specific phenomenon, it can be assumed that the philosophical implementation in an artistic form is possible while the two individual forms of spiritual culture, i.e. the synthesis of philosophy and art underpin such genres as philosophical novel and “existential drama” of cinematography.}, title={Об особенностях изложения философских идей в художественной форме}, type={Հոդված}, keywords={B Philosophy; Psychology; Religion, B Philosophy}, }