@misc{Գալստյան_Նարինե_Դպրոցում, author={Գալստյան, Նարինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Ալվարդ Օհանջանյան Վառլենի»}, abstract={Ժամանակակից կրթական գործընթացը չի կարող անտեսել թվային տեխնոլոգիաների դերը, հատկապես աշխարհագրության ուսուցման մեջ։ Թվային փոխակերպումների դարաշրջանում դասավանդման ավանդական մեթոդները վերանայման կարիք ունեն՝ կրթության արդիականացման և արդյունավետության բարձրացման նպատակով։ Աշխարհագրություն առարկան, լինելով բազմաշերտ և բարդ գիտություն, պահանջում է նորարարական մոտեցումներ, որոնք կօգնեն աշակերտներին ընկալել տարածական օրինաչափություններն ու զարգացնել վերլուծական մտածողությունը։ Современный образовательный процесс не может игнорировать роль цифровых технологий, особенно в преподавании географии. В эпоху цифровой трансформации традиционные методы обучения нуждаются в пересмотре с целью модернизации образования и повышения его эффективности. География, будучи многослойной и сложной наукой, требует инновационных подходов, которые помогут учащимся понять пространственные закономерности и развить аналитическое мышление. The modern educational process cannot ignore the role of digital technologies, especially in the teaching of geography. In the era of digital transformation, traditional teaching methods need to be reconsidered to modernise education and enhance its effectiveness. Geography, as a multifaceted and complex discipline, necessitates innovative approaches that empower students to comprehend spatial patterns and cultivate analytical thinking.}, title={Դպրոցում «Աշխարհագրություն» առարկայի կրթության հիմնախնդիրները թվային փոխակերպումների դարաշրջանում}, type={Հոդված}, keywords={Կրթության կառավարում}, }