@misc{Гаврилов_Сергей_Преподаватели, author={Гаврилов, Сергей}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Ալվարդ Օհանջանյան Վառլենի»}, abstract={В статье приведено обобщение теоретических подходов, разделяющих когнитивные процессы преподавателя на основные сферы: процессы планирования своей работы, интерактивные (ситуационные) мысли и решения преподавателей при проведении занятий, теории и убеждения преподавателей. Представлены современные исследовательские подходы как сугубо когнитивные, так и посвященные педагогическому образованию и профессиональному развитию, которые строятся с учетом когнитивных процессов, изучающие деятельность преподавателя непосредственно в аудитории. Показана возможность выделения общих для всех существующих исследовательских подходов когнитивных функций, описывающих работу преподавателя в аудитории, таких как гибкость мышления и исполнительные функции. Предлагается возможность изучения управляющих функций и гибкости мышления преподавателей в рамках подхода к компонентам когнитивных навыков с помощью существующих инструментов количественных исследований. The author describes a research framework that divides the cognitive processes of teachers into three main spheres: the processes of planning their work, the interactive (situational) thoughts and decisions teachers make when conducting classes, and the theories and beliefs they hold. The paper presents modern research approaches, both purely cognitive and those devoted to teacher education and professional development, which are based on cognitive processes and study teachers’ activities directly in the classroom. It highlights the potential for identifying cognitive functions common to all existing research approaches that describe the teacher’s work in the classroom, such as flexibility of thinking and executive functions. The possibility of studying executive functions and the flexibility of thinking of teachers within the framework of the approach to cognitive skills components, using existing quantitative research tools, is suggested. Հոդվածում ներկայացված է տեսական մոտեցումների ընդհանրացումը, որոնք ուսուցչի ճանաչողական գործընթացները տարանջատում են հիմնական ոլորտների՝ իրենց աշխատանքի պլանավորման գործընթացներ, ուսուցիչների ինտերակտիվ (իրավիճակային) մտքեր և որոշումներ դասեր անցկացնելիս, ուսուցիչների տեսություններ և համոզմունքներ։ Հոդվածում ներկայացված են ժամանակակից հետազոտական մոտեցումներ, ինչպես զուտ ճանաչողական, այնպես էլ մանկավարժական կրթությանը և մասնագիտական զարգացմանը նվիրված, որոնք կառուցված են՝ հաշվի առնելով ճանաչողական գործընթացները, ուսումնասիրելով ուսուցչի կողմից անմիջապես դասարանում նախատեսված գործունեությունը։ Ցույց է տրվում դասարանում ուսուցչի աշխատանքը նկարագրող բոլոր առկա հետազոտական մոտեցումների համար ընդհանուր ճանաչողական գործառույթների բացահայտման հնարավորությունը, ինչպիսիք են` մտածողության ճկունությունը և կատարողական գործառույթները։ Առաջարկվում է ուսուցիչների կատարողական գործառույթների և մտածողության ճկունության ուսումնասիրության հնարավորությունը ճանաչողական հմտությունների բաղադրիչների մոտեցման շրջանակներում՝ օգտագործելով առկա քանակական հետազոտական գործիքները ։}, title={Преподаватели высшей школы: когнитивная интеграция}, type={Հոդված}, keywords={Управление образованием}, }