@misc{Гармонова_Анна_Компетенции, author={Гармонова, Анна and Галимханов, Азат and Опфер, Евгения and Щеглова, Дарья}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Ալվարդ Օհանջանյան Վառլենի»}, abstract={Статья посвящена анализу дефицитов компетенций преподавателей российских вузов и стратегий их восполнения в контексте новой образовательной политики, ориентированной на период до 2036–2040 гг. Актуальность исследования обусловлена растущей нагрузкой на преподавателей, сокращением их численности и старением кадров в системе высшего образования. Основой исследования стали данные массового опроса 2600 преподавателей из 22 вузов 19 регионов России. Результаты выявили значительные дефициты компетенций. The present article analyses the competence deficits of Russian higher education teachers and the strategies to address these deficits in the context of the new educational policy, which is oriented towards the period up to 2036- 2040. The pertinence of the research is contingent upon the mounting pressure on teachers, the diminution of their numbers, and the ageing of personnel within the higher education system. The study was based on data from a large-scale survey of 2,600 teachers from 22 universities across 19 Russian regions. The results indicated substantial deficiencies in competence. Հոդվածը վերաբերում է Ռուսաստանի համալսարաններում դասախոսների կարողությունների պակասի վերլուծությանը և դրանք լրացնելու ռազմավարություններին՝ նախատեսված մինչև 2036-2040 թվականները նոր կրթական քաղաքականության համատեքստում։ Ուսումնասիրության արդիականությունը պայմանավորված է ուսուցիչների աշխատանքային ծանրաբեռնվածության աճով, նրանց թվի կրճատմամբ և բարձրագույն կրթության համակարգում անձնակազմի ծերացմամբ։ Հետազոտությունը հիմնված է Ռուսաստանի 19 շրջանների 22 համալսարանների 2600 ուսուցիչների զանգվածային հարցման տվյալների վրա։ Արդյունքները բացահայտել են էական բացթողումներ իրավասությունների մեջ։}, title={Компетенции преподавателей российских вузов: дефициты и способы достройки}, type={Հոդված}, keywords={Управление образованием}, }