@misc{С._А._Налбандян_Принципы, author={С. А. Налбандян}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ հրատ.}, abstract={Օպերայի և դրամայի փոխհարաբերությունների հարցը տեսականորեն քիչ է շոշափվել, հատկապես մեզանում: Հայ թատրոնի գործիչներից այս առումով առանձնանում է Արշակ Բուրջալյանր, որը փորձել է տեսական բացատրություն տալ իր օպերային ռեժիսուրային: Հիմնականը և ելակետայինը գրական և երաժշտական տարրերի համերաշխման խնդիրն է, որի շուրջ բանավիճել են և՛ տեսաբանները, և՛ ստեղծագործողներն ու կատարողները Վագներից մինչև Շալյապին: Հայ իրականության մեջ այս խնդրին մասնագիտորեն է մոտեցել Արշակ Բուրջալյանը: Ինչպես հրապարակված, այնպես էլ ձեռագիր նյութերը թույլ են տալիս ի մի բերելու և տեսականորեն ամբողջացնելու Բուրջալյանի՝ որպես օպերային բեմադրիչի ստեղծագործական կողմնորոշումները:}, title={Принципы оперной постановки по Аршаку Бурджаляну}, type={Հոդված}, keywords={M Music and Books on Music, M Music}, }