@misc{Գրիգորյան_Սյուզաննա_Թանգարաններում, author={Գրիգորյան, Սյուզաննա}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում դիտարկված է ուսանողների մասնագիտական պատրաստության կատարելագործման միջոցներից մեկի՝ ուսումնական պրակտիկայի կազմակերպման հիմնախնդիրը, մասնավորապես թանգարաններում իրականացվող ուսումնական պրակտիկան։ Առանձնացված են մի քանի կարևոր դրույթներ, որոնք առավել ընդգծում են Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետում ուսումնական պրակտիկայի դերը։ Մասնագիտական պրակտիկայի ընթացքում ուսանողի և պրակտիկայի ղեկավարի, մեթոդիստի փոխազդեցության առավել ակտիվացումը՝ անհատականության սկզբունքի հաշվառմամբ, ապահովում է ուսանողների ուսումնական հնարավորությունների լիարժեք դրսևորումը, ստեղծագործական ինքնուրույնության զարգացումը: Ուսումնական պրակտիկան՝ որպես համատեղ մանկավարժական գործունեություն, պայմանավորում է կոլեկտիվ ռեֆլեքսիայի և ինքնառեֆլեքսիայի, ինքնակազմակերպման կարողունակության ձևավորումը, որն իր հերթին նպաստում է ուսանողների մասնագիտական պատրաստության կատարելագործ-մանը: Այն ապահովում է ապագա մասնագետի կառավարչական այնպիսի կարևոր գործառույթի ձևավորումը, ինչպիսին է՝ սովորել պլանավորել իր մասնագիտական գործունեությունը։ Այսինքն՝ պլանավորման գործառույթը ապագա մանկավարժի մասնագիտական պատրաստության համակարգում կարևոր, առանձնահատուկ նշանակություն ունի: The article considers the problem of organization of educational practice, one of the ways to improve students' professional training. Several important provisions are highlighted, which emphasize the role of educational practice in the Faculty of Art Education in the professional development of students. It is noted that during the professional practice, the greater activation of the interaction between students and the head of the practice, the methodologist, taking into account the principle of individuality, ensures the full manifestation of the students' educational opportunities, the development of creative independence. Professional practice as a joint pedagogical activity conditions the formation of the ability of collective reflection and self-reflection, self-organization, which in turn contributes to the improvement of students' professional training. It ensures the formation of such an important managerial function of the future specialist as learning to plan his professional activities. In other words, the function of planning has an important, special significance in the system of professional training of the future teacher. В статье рассматривается проблема организации учебной практики, как один из путей повышения профессиональной подготовки студентов. Выделены несколько важных положений, которые подчеркивают роль учебной практики на факультете художественного образования в профессиональном становлении студентов. Отмечается, что в ходе профессиональной практики, чем больше активизация взаимодействия студентов и руководителя практики, методист, учитывая принцип индивидуальности, обеспечивает полное проявление образовательных возможностей студентов, развитие творческих способностей, независимость. Профессиональная практика как совместная педагогическая деятельность обуславливает формирование способности к коллективной рефлексии и саморефлексии, самоорганизации, что в свою очередь способствует совершенствованию профессиональной подготовки студентов. Это обеспечивает формирование такой важной управленческой функции будущего специалиста, как обучение планированию своей профессиональной деятельности. Иными словами, функция планирования имеет важное, особое значение в системе профессиональной подготовки будущего педагога.}, title={Թանգարաններում իրականացվող ուսումնական պրակտիկան որպես մասնագիտական կատարելագործման լրացուցիչ գործոն}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }