@misc{Իսկաջյան_Սիմոն_Գինու, author={Իսկաջյան, Սիմոն}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Տնտեսագետ» հրատ.}, abstract={Հոդվածում ուսումնասիրվում է բրենդի առաջմղման կարևորությունը և մեթոդաբանությունը միջազգային շուկաներում: Հետազոտության օբյեկտը հայկական գինու բրենդն է, իսկ առարկան՝ հայկական գինու բրենդինգը միջազգային շուկայում: Հետազոտության կարևորությունը պայմանավորված է հայկական գինու մեծ ներուժով և միջազգային շուկայում գինու և գինեհումքով արտադրանքի աճող պահանջարկով: Գինի և գինեհումքով այլ արտադրանք թողարկող կազմակերպությունների համար միջազգային շուկայում կայացումը բավական դժվար և ծախսատար գործընթաց է, որի արդյունքը կարելի է ակնկալել տասնամյակներ անց: Այս հանգամանքը առաջնային խոչընդոտ է միջազգային շուկայում բրենդի զարգացման համար: Այդուհանդերձ, միջազգային շուկայում հայկական գինու բրենդն ունի զարգացման հսկայական հնարավորություններ: Ընդգրկուն շուկաներ են հատկապես Հյուսիսային Ամերիկայի և Հարավային Ասիայի տարածաշրջանները, որտեղ հսկայական տեմպերով աճում են սպառողների պահանջմունքները և նախասիրությունները գինու նկատմամբ: Միջազգային շուկայում հայկական բրենդի առաջմղումը հնարավոր է միայն համակարգված բրենդինգի կիրառմամբ՝ պետության և գինի արտադրող առևտրային կազմակերպությունների, ոլորտում շահագրգիռ այլ անձանց կողմից: Հոդվածում, առաջադրված նպատակից ելնելով, ուսումնասիրվել են թեմայի վերաբերյալ հայ և արտասահմանցի ժամանակակից հեղինակների աշխատությունները: Վերլուծության ընթացքում կիրառվել են համեմատական, դիտարկման, վիճակագրական, մակածության (ինդուկցիայի) և արտածման (դեդուկցիայի) հայտնի մեթոդները: В данной статье исследуется важность и методология продвижения бренда на международных рынках. В качестве объекта исследования выступает бренд армянского вина, а предметом является брендинг армянского вина на международных рынках. Важность исследования определяется большим потенциалом армянского вина и растущим спросом на вино и продукты на его основе на международных рынках. Для организаций, производящих вино и другую винодельческую продукцию, выход на международные рынки является достаточно сложным и затратным процессом, результаты которого можно ожидать спустя десятилетия. Это обстоятельство является основным препятствием для развития бренда на международных рынках. Тем не менее, армянский винный бренд имеет огромные возможности для развития на международных рынках. Способными рынками являются, в частности, регионы Северной Америки и Южной Азии, где потребительский спрос и предпочтения в отношении вина растут огромными темпами. Продвижение армянского бренда на международных рынках возможно только при использовании системного брендинга государственными и торговыми организациями, производящими вино, и другими заинтересованными сторонами в этой области. Исходя из поставленной в статье цели, были изучены работы современных армянских и зарубежных авторов по теме. При анализе использовались известные сравнительные, наблюдательные, статистические, индукционные и дедуктивные методы. The paper explores the importance and methodology of brand promotion in international markets. The Armenian wine brand acts as an object of research, and the subject is the branding of Armenian wine in international markets. The importance of the research is determined by the great potential of Armenian wine and the growing demand for wine and wine-based products in international markets. For organizations producing wine and other wine-based products, establishment in international markets is quite a difficult and costly process, with results often expected over decades. This circumstance is a primary obstacle for brand development in international markets. Nevertheless, the Armenian wine brand has huge opportunities for development in international markets. The regions of North America and South Asia, where consumers' demands and preferences for wine are growing at a tremendous pace, are particularly inclusive markets. The promotion of the Armenian brand in international markets is possible only with the use of systematic branding by the state and trade organizations that produce wine, and other stakeholders of the field. Based on the objective of the paper, the study incorporates a review of the works of contemporary Armenian and foreign authors on the subject. The analysis employs a range of research methods, including comparative, observational, statistical, inductive and deductive approaches.}, type={Հոդված}, title={Գինու հայկական բրենդի առաջմղումը ոգելից խմիչքների միջազգային շուկայում}, keywords={Շուկաներ և մրցակցություն}, }