@misc{Գրիգորյան_Վադիմ_ՀՊՏՀ, author={Գրիգորյան, Վադիմ and Նիկողոսյան, Մարինե and Դադայան, Լիլիթ}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={«Տնտեսագետ» հրատ.}, abstract={Ներկայիս շուկայի հագեցվածության պայմաններում սպառողների վարքագծի վրա ազդող գործոնների ուսումնասիրությունն ու դրանց ազդեցության գնահատումը դարձել է ժամանակի հրամայականը ցանկացած տնտեսավարողի համար: Հաջողությունը պայմանավորված է սպառողների հոգեգրական բնութագրերի, կարծիքների, վերաբերմունքի, ներաշխարհի, ձգտումների, պատկերացումների և բավարարվածության վերաբերյալ առավել բարձր տեղեկացվածությամբ։ Կրթական ծառայությունների ոլորտը ևս բացառություն չէ. կրթական ծառայությունների մատուցման որակը ուղիղ կապի մեջ է ուսանողների շահադրդման հետ, որն էլ ձևավորվում է նրանց բավարարվածության արդյունքում։ В условиях нынешнего насыщения рынка изучение факторов, влияющих на поведение потребителей, и оценка их влияния стали императивом для любого производителя. Ключ к успеху лежит в большей осведомленности о психографических характеристиках, мнениях, отношениях, внутреннем мире, стремлениях, восприятиях и удовлетворенности потребителей. Сфера образовательных услуг не является исключением. In the current market saturation, studying the factors affecting consumer behavior and evaluating their impact has become imperative for any manufacturer. The key to success lies in greater awareness of consumers' psychographic characteristics, opinions, attitudes, inner world, aspirations, perceptions and satisfaction.}, title={ՀՊՏՀ ուսանողների բավարարվածության գնահատումը}, type={Գիտական հանդես}, keywords={Կրթություն, Նորարարություն, Գիտելիք}, }