@misc{Ավետիսյան_Գայանե_Հ._Գունային, author={Ավետիսյան, Գայանե Հ.}, howpublished={online}, abstract={Եղիշե Չարենցն ընդլայնեց գեղարվեստական պատկերավորման մտածողությունը՝ համադրելով հայ և համաշխարհային գրականության ավանդները։ Թարմացրեց և նոր շունչ հաղորդեց գեղարվեստական մտածողությանը, հղկեց գրականության լեզուն, նորոգեց պատկերային կազմը, տաղաչափությունը։ Եղիշե Չարենցի պատկերավորման համակարգում մեծ տեղ զբաղեցնող գունային մակդիրների կիրառությունը խոսքի գեղարվեստականությունն ապահովող պատկերավորման հզոր միջոց է։ Yeghishe Charents expanded the thinking of artistic depicition by combining the contributions of Armenian and world literature. He refreshed and gave a new breath to artistic thinking, refined the language of literature, renewed the visual composition, the prosody. The use of color adverbs, which occupy a large place in Yegihshe Charents’ system of imagery, is a powerful means of imagery that ensures the artistry of speech․ Егише Чаренц расширил представление о художественном изображении, объединив вклады армянской и мировой литературы. Он oсвежил и дал новое дыхание художественному мышлению, усовершенствовал язык литературы, обновил живописную композицию, планировку. Употребление цветовых наречий, занимающих большое место в образной системе поэзии Егише Чаренца, является мощным образным средством визуализации.}, type={Հոդված}, title={Գունային մակդիրների գործածությունը Եղիշե Չարենցի «Երկիր Նաիրի» և «Երևանի ուղղիչ տնից» արձակ գործերում}, keywords={Բանասիրություն}, }