@misc{Պետրոսյան_Լիլիթ_Կառուցողական, author={Պետրոսյան, Լիլիթ and Տոնոյան, Փառանձեմ}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Կառուցողական գաղափարն ուսուցիչներին մղում է ստեղծելու աշակերտներին մտածելու և հետազոտելու կարողություններով օժտված միջավայր՝առաջարկելով չորս սկզբունքներ, որոնք համապատասխանում են Խ. Աբովյանի հեղինակած դասերին: «Նախաշավիղը» այբբենարան է՝ իր ընթերցարանով, որն ունի ազգային ինքնաճանաչության նպատակ: Ընթերցանության բաժնում Խ. Աբովյանը ներկայացնում է 11 դասեր, որոնք դասակարգվում են ըստ կառուցողական կրթության նախահիմքը հանդիսացող տարբեր փիլիսոփայական ուղղությունների: Խ. Աբովյանի սեփական կրթական գործունեությունը փաստում է այն մասին, որ նա այն փիլիսոփայության կրողն է, ըստ որի սովորեցնելու համար միշտ էլ անհրաժեշտ է սովորել, քանի որ դրանք անխզելի գործընթացեր են. այդպես են կառուցվում մարդկային գիտելիքները: Համեմատելով արդիական թվացող չափորոշիչները աբովյանական մանակավարժական դրույթների հետ՝ կարող ենք ասել, որ դրանց հայ հեղինակը անդրադարձել է դեռևս 19-րդ դարում՝ կրթելով հայ մանուկներին: Конструктивные идеи мотивируют учителей создавать среду, которая способна обеспечить ученикам способность мыслить и исследовать. Конструктивные идеи предполагают четыре принципа, которые полностью соответствуют урокам Хачатура Абовяна. «Основы образования» - это уникальный учебник с секцией чтения и имеет цель национального самосознания. В разделе чтения Х. Абовян представляет 11 уроков, классифицированных по различным философским направлениям, которые составляют основу конструктивного образования. Образовательная деятельность Абовяна свидетельствует о том, что онявляется носителем убеждения, что преподавание и обучение этонеотделимые процессы, и нужно учиться, чтобы учить. Именно таким образом строится человеческое знание. Сравнивая современные педагогические стандарты с педагогическими положениями Абовяна, мы можем констатировать, что армянский писатель затронул современные педагогические стандарты еще в XIX веке и образовал армянских детей. Constructive ideas motivate teachers to create an environment that is capable of providing pupils an ability to think and explore. Constructive ideas presuppose four principles that are completely in line with KhachaturAbovyan’s lessons. “Introduction to Education” is a unique primer with a reading sectionand has a goal of national self-awareness. In the reading section, Kh. Abovyan presents 11 lessons classified according to various philosophical trends that form the basis of constructive education. Kh. Abovyan’s own educational activities testify to the fact that he is the bearer of the belief that teaching and learning are inseparable processes, and one has to learn in order to teach. This is how human knowledge is built. Comparing modern pedagogical standards with Abovyan’s pedagogical provisions, we can state that the Armenian writer touched upon the modern pedagogical standards back in the 19th century and educated Armenian children.}, title={Կառուցողական կրթության նախադրյալները Խ. Աբովյանի Նախաշաւիղ երկում}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }