@misc{Ենոքյան_Տաթևիկ_Կրտսեր, author={Ենոքյան, Տաթևիկ}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում ներակայացված են կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորման գործընթացում իրադրային խաղերի դերը և նշանակությունը։ Հանրակրթական մի շարք դպրոցներում (ՀՊՄՀ թիվ 57, «Վարդանանք» կրթահամալիր, Արտաշատի թիվ 4 հիմնական դպրոց) իրականացված փորձարարական դասերին կիրառվել են մեր կողմից կազմված իրադրային խաղեր։ Եկել ենք այն եզրահանգման, որ մայրենիի դասերին կազմակերպվող իրադրային խաղերը կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորման գործընթացում արդյունավետ միջոցներից են։ В статье представлены роль и значение ситуативных игр в процессе формирования коммуникативных навыков у младших школьников. Экспериментальные занятия, проводимые в ряде средних школ (АСПУ № 57, образовательный комплекс «Вардананк», Арташатская средняя школа № 4), использовались нами. Мы пришли к выводу, что ситуативные игры, организованные на уроках родного языка, являются эффективным средством формирования коммуникативных навыков у младших школьников. The article presents the role and importance of situational games in the formation of communication skills of junior schoolchildren. During experimental classes in several secondary schools (ASPU No. 57, "Vardanank" educational complex, Artashat Secondary School # 4) were tested situational games made by us. We have come to the conclusion that the situational games during Mother tongue classes are effective tools for the formation of communication skills of junior school children․}, title={Կրտսեր դպրոցականների հաղորդակցական կարողությունների ձևավորումը իրադրային խաղերի միջոցով}, type={Հոդված}, keywords={Մեթոդիկա, Մանկավարժություն}, }