@misc{Մարդյան_Գայանե_‹‹Փարվանա››, author={Մարդյան, Գայանե}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={В статье обсуждается жанр баллады, источники создания, восприятие божественной любви (идея великой любви), фантастическое в произведении. Отмеченные в балладе “Парвана” слово станут теми ключами, при помощи которых произойдет ее осмысление и как художественного шедевра, и как литературный тип. При таком подходе изучение литературоведческих знаний становится визуальным, а волшебная сила литературно - доступным ученикам. The article discusses the genre of ballad, its sources of origin, the perception of love from a theological point (the ideology of great love) and fantasy creation. Highlighted words become the clues in defining a ballad which make „‟Parvana‟‟ a fiction masterpiece and a piece of literature. The teaching approach of literary science becomes visible and accessible. The magically effective power of literary speech is then achievable to schoolchildren. Հոդվածում քննարկվում է բալլադի ժանրը, ստեղծման ակունքները, աստվածաբանական սիրո ընկալումը (սիրո վեհ գաղափարը), ֆանտաստիկը ստեղծագործության մեջ: Բալլադի սահմանման մեջ ընդգծված բառերը դառնալու են այն բանալիները, որոնցով բացահայտվելու է ‹‹Փարվանա›› ստեղծագործությունը և՛ որպես գեղարվեստական գլուխգործոց, և՛ որպես գրական տեսակ: Այսօրինակ մոտեցմամբ գրականագիտական գիտելիքի ուսուցումը տեսանելի ու մատչելի է, իսկ գրական-գեղարվեստական խոսքի կախարդական ներգործուն ուժը՝ լիովին հասանելի աշակերտներին:}, title={‹‹Փարվանա›› բալլադը և սիրո առեղծվածը}, type={Հոդված}, keywords={Գրականագիտություն}, }