@misc{Մկրտումյա_Գայանե_«Հայ-արաբական, author={Մկրտումյա, Գայանե}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածը նվիրված է «Հայ-արաբական պատմամշակութային առնչություններ» առարկայի ուսումնասիրության մեթոդիկային: Մենք կարծում ենք, որ դասընթացը դյուրին ու գրավիչ մատուցելու համար նպատակահարմար է կիրառել ժամանակակից մեթոդներ, որոնցից են ԽԻԿ համակարգը (խթանում-իմաստի ընկալում-կշռադատում), մտագրոհը (մտքերի տարափ) և դասախոսությունը: Հարցի պարզաբանումն իրականացվել է մի շարք հայ-արաբական հետաքրքիր թեմանների ուսումնասիրության օրինակով: Статья посвящена методике обучения предмета “Армяно-арабские историко-культурные соотношения”. Мы считаем, что для легкого и привлекательного предоставления курса целесообразно применять современные методы, как система СВВ (стимуляция – восприятие смысла - взвешивание), мозговой штурм (осадок мыслей) и лекция. Прояснение вопроса выполняется на примере изучения нескольких интересных армяно-арабских тем. The article is devoted to the method of teaching the subject "Armenian-Arabic historical and cultural relations". We believe that for easy and attractive provision of the course, it is advisable to apply modern methods, such as the SPW system (stimulation-perception of sense-weighting), brainstorming (sediment of thoughts) and lecture. The problem is clarified by examining several interesting Armenian-Arabic themes.}, title={«Հայ-արաբական պատմամշակութային առնչություններ» առարկայի դասավանդման մեթոդները}, type={Հոդված}, keywords={Մանկավարժություն}, }