@misc{Гамагелян_Вардитер_От, author={Гамагелян, Вардитер}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={В целой картине развития творчества Григора Ханджяна прослеживается неуклонно действующая логика, которая стимулирует собою цикличность, единство его мира. С особой выпуклостью закономерности творчества вырисовываются в графике, а вслед за ней – в монументально- декоративном искусстве, подытоживающем собой большой период его деятельности. Չնայած այն հանգամանքին, որ Գրիգոր Խանջյանի արվեստը բազմակողմանի ուսումնասիրված է, վերջինիս թողած ժառանգությունը այնքան բազմաբովանդակ է, որ ակամայից պահանջ է առաջացնում նորովի դիտարկել նկարչի ստեղծագործությունը՝ ընդհանրական, տիպաբանական, կերպարային ընդգրկմամբ : Հոդվածում բաղդատման մեջ են դրվել Խանջյանի գրաֆիկական շարքերը և այդ շարքերն իրենց հերթին համեմատվել են մոնումենտալ նկարչության ոճաբանական առանձնահատկությունների հետ (տվյալ պարագայում «Վարդանանք» որմնապատկերի և գոբելենի) : Եզրահանգումը հետևյալն է. հաստոցային շարքերի մեջ հուզակերպարային զարգացումները կատարվում են հաջորդական գծային սկզբունքով, որը մեծադիր համայնապատկերներում կենտրոնանում, խտանում է և ստանում առավել հուժկու հնչողություն՝ շնորհիվ նախորդ փուլերից ժառանգած կերպարային մշակումների և մոնումենտալ արվեստի առանձնահատուկ ոճաբանման : The linear development in Grigor Khanjyan's easel series of monumental pannos in terms of style and emotions, focuses, integrates and gets a strong sound through the monumental art style and growth of previous stages.}, title={От станковой серийности к декоративно-монументальному единству. О некоторых аспектах творчества живописца, графика, монументалиста Григора Ханджяна}, type={Հոդված}, keywords={Искусство, Григора Ханджян}, }