@misc{Հայրապետյան_Վանուհի_Համայնքային, author={Հայրապետյան, Վանուհի}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում ներկայացրել ենք, թե ինչպես կարելի է կրթության կազմակերպման արդիական մոտեցումներին համապատասխան աշակերտներին նախապատրաստել հասարակական կյանքին: Առանձնապես կենտրոնացել ենք համայնքային հիմնախնդիրները վերհանելու, աշակերտների կողմից դրանց լուծմանը հետամուտ լինելու և մասնակիցը դառնալու հարցերին: Քանի որ դպրոցում է ձևավորվում աճող սերնդի միտքը, գաղափարը, հենց այստեղ պետք է բացահայտել այն պարզ ճշմարտությունը, որ որքան մեծ է քաղաքացու գիտակցումը, այնքան երաշխավորված է երկրի և իր ապագան: В статье мы рассказали о том, как подготовить учащихся к общественной жизни в соответствии с современными организационными подходами образования. В частности, мы сосредоточились на вопросах выявлении проблем сообщества, претворении в жизнь решений учащихся и их становлении. Поскольку мышление, идеи восходящего поколения формируется в школе, именно здесь нужно разоблачить простую истину, что чем больше осознание гражданина, тем более гарантированы его будущее и будущее его страны. In this article I have introduced how to prepare pupils for social life according to modern approaches to organizing education. I have focused especially on raising community problems, ensuring that they be solved by pupils and participate in problem-solving processes. As the future generation’s horizon is formed at school, it is just here to discover the simple truth that the wider the citizen’s consciousness is, the more guaranteed their and the country’s future is.}, type={Հոդված}, title={Համայնքային հիմնախնդիրների ուսումնասիրումը՝ որպես քաղաքացիական արժեհամակարգի ձևավորման միջոց}, keywords={Մանկավարժություն և մեթոդիկա}, }