@misc{Тарвердян_Т._С._О, author={Тарвердян, Т. С.}, address={Ереван}, howpublished={online}, language={ru}, abstract={Психологический анализ – один из двух основных мыслительных процессов. В качестве психологических «компонентов» урока выступают два активных субъекта учебного процесса – учитель и учащийся. Психологический анализ урока позволяет разграничить три его плана. В то же время он – инструмент, средство совершенствования педагогической деятельности учителя. Հոգեբանական վերլուծությունը մտավոր երկու հիմնական գործընթացներից մեկն է: Դասի հոգեբանական «բաղադրիչների» դերում հանդես են գալիս դասընթացի երկու ակտիվ սուբյեկտ` ուսուցիչ և սովորող: Դասի հոգեբանական վերլուծությունը թույլ է տալիս սահմանափակել նրա երեք ծրագրերը: Միևնույն ժամանակ այն ծառայում է որպես գործիք, ուսուցչի մանկավարժական գործունեության կատարելագործման միջոց: The psychological analysis is one of two basic mental processes. As psychological “components” of a lesson there are two active subjects of educational process – teacher and pupil. The psychological analysis of a lesson allows differentiating its three plans. At the same time it is tool, means of perfection of pedagogical activity of the teacher.}, title={О форме психологического анализа урока}, type={Статья}, keywords={Методика}, }