@misc{Автухович_Т._Е._Маяковский, author={Автухович, Т. Е.}, address={Ереван}, howpublished={online}, language={ru}, abstract={В статье рассматривается один из аспектов проблемы «Маяковский и живопись». Ставится вопрос о том, что в поэтике и представлениях Маяковского об искусстве отразились формы самовыражения, свойственные массовому человеку. Претензия на статус пророка, визионерская интенция в сочетании со своеобразным юродством/саморазоблачением и агрессивной самодемонстрацией – эти «эмоциональные качели» характеризуют лирического героя Маяковского как «гения масс». Հոդվածն անդրադառնում է խնդրի ասպեկտներից մեկին՝ «Մայակովսկին և նկարչությունը»։ Հարց է առաջանում, որ Մայակովսկու պոետիկան և արվեստի մասին պատկերացումները արտացոլվել են զանգվածային մարդուն բնորոշ ինքնարտահայտման ձևերում։ Մարգարեի կարգավիճակի պահանջ, տեսլական մտադրություն՝ զուգորդված մի տեսակ հիմարության/ինքնաբացահայտման և ագրեսիվ ինքնադրսևորման հետ. այս «էմոցիոնալ ճոճանակները» բնութագրում են Մայակովսկու քնարական հերոսին որպես «մասսաների հանճարի»։ The article deals with one of the aspects of the problem “Mayakovsky and painting”. The question is raised that Mayakovsky’s poetics and ideas about art the forms of selfexpression characteristic of a mass person were reflected. A claim to the status of a prophet, a visionary intention, combined with a kind of foolishness/self-disclosure and aggressive self-demonstration – these “emotional swings” characterize Mayakovsky’s lyrical hero as a “genius of the masses”}, title={Маяковский как «гений масс»}, type={Статья}, keywords={Литературоведение}, }