@misc{Приорова_И._В._Усиление, author={Приорова, И. В.}, address={Ереван}, howpublished={online}, language={ru}, abstract={Российская социальная реклама отражает основные болевые точки современного общества, которые зависят от меняющихся приоритетов. Динамика этих изменений показывает, как реанимируется общественная «инфляции чувств» и перестраивается шкала этических ценностей. Процессы демократизации, во многом изменившие социальные отношения между членами общества, переходят сегодня в стадию коррекции, когда в российском обществе обновляется тип гуманизации, что находит отражение в социальной рекламе. Ռուսական սոցիալական գովազդը արտացոլում է ժամանակակից հասարակության հիմնական ցավոտ կետերը, որոնք կախված են առաջնահերթությունների փոփոխությունից: Այս փոփոխությունների դինամիկան ցույց է տալիս, թե ինչպես է վերածնվում սոցիալական «զգացմունքների ինֆլյացիան» և վերակառուցվում էթիկական արժեքների սանդղակը։ Ժողովրդավարացման գործընթացները, որոնք մեծապես փոխել են հասարակության անդամների միջև սոցիալական հարաբերությունները, այժմ անցնում են ուղղման փուլ, երբ ռուսաստանյան հասարակությունում թարմացվում է մարդասիրության տեսակը, որն արտացոլվում է սոցիալական գովազդում: Russian social advertising reflects the main pain points of modern society, which depend on changing priorities. The dynamics of these changes shows how the social “inflation of feelings” is being revived and the scale of ethical values is being rebuilt. The processes of democratization, which have largely changed the social relations between members of society, are now moving into the stage of correction, when the type of humanization is updated in Russian society, which is reflected in social advertising.}, title={Усиление зоны социальной рекламы в российских СМИ}, type={Статья}, keywords={Лингвистика}, }