@misc{Semirjyan-Bekmezyan_Alvard_Issues, author={Semirjyan-Bekmezyan, Alvard and Vardanyan, Narine}, howpublished={online}, publisher={ՀՀ ԳԱԱ}, abstract={The paper investigates the issues of language teaching, especially Armenian, within the realm of diplomacy. It comprehensively examines the problem of language study in diplomatic settings, specifically: 1. Problems and needs in language training of Armenian diplomats, and its forms of organization. 2. The language teaching policy in the American diplomacy. 3. The challenges of learning Armenian in the American diplomatic settings. It should be underlined that language teaching and learning in diplomatic settings is predominantly a matter of national security, besides being a security issue, implies one of the best and most presentable ways to establish economic, social and diplomatic relations as well. The authors have concluded as a result of this study that the Armenian language teaching, the development and application of assessment criteria in foreign diplomatic settings should become one of the state strategies widely adopted in the Republic of Armenia. It is of utmost importance to enrich the repositories of study programs, education manuals and dictionaries through mutual cooperation, making it consistent with the demand and established language teaching methodology. Հոդվածի ուսումնասիրության թեման դիվանագիտության ոլորտում լեզվի, հատկապես՝ հայերենի ուսուցման հիմնախնդիրներն են: Ընդհանուր առմամբ դիտարկվել է լեզվի ուսումնասիրության խնդիրը դիվանագիտական միջավայրերում, մասնավորապես՝ 1. հայ դիվանագետների լեզվական ուսուցման խնդիրներ եւ պահանջները, կազմակերպման ձեւերը, 2. լեզուների ուսուցման քաղաքականությունը ամերիկյան դիվանագիտության մեջ, 3. ամերիկյան դիվանագիտական միջավայրում հայերենի ուսուցման արդի խնդիրները: Նշենք, որ դիվանագիտական միջավայրում լեզուների ուսուցումն ունի նախ եւ առաջ ազգային անվտանգության խնդիր: Լեզվի իմացությունը անվտանգային խնդիր լինելուց զատ, բնականաբար, ենթադրում է նաեւ տնտեսական, սոցիալական, եւ դիվանագիտական կապերի ստեղծման համար լավագույն եւ ներկայանալի ձեւերից մեկը։ Ուսումնասիրության արդյունքում հեղինակներն հանգում են այն հիմնական եզրակացության, որ հայերենի ուսուցումը, գնահատման չափանիշների մշակումն ու ներդրումը օտարերկրյա դիվանագիտական միջավայրերում եւս պետք է դառնա ՀՀ պետական ռազմավարություններից մեկը։ Հարկ է փոխհամագործակցության միջոցով հարստացնել կրթական ծրագրերի, ուսումնական ձեռնարկների եւ բառարանների շտեմարանները՝ համապատասխանեցնելով պահանջարկին եւ լեզվի առկա ուսուցման մեթոդաբանությանը։ Темой исследования статьи являются проблемы преподавания языка, в частности армянского, в сфере дипломатии. В целом рассматривается проблема изучения языка в дипломатической среде, и в частности: 1. Проблемы и требования языковой подготовки армянских дипломатов, формы организации; 2. Политика изучения языков в американской дипломатии; 3. Проблемы изучения армянского языка в американской дипломатической среде. Следует отметить, что преподавание языков в дипломатической среде – это прежде всего вопрос национальной безопасности. Помимо проблемы безопасности, знание языка предполагает также один из лучших и наиболее презентабельных способов установления экономических, социальных и дипломатических отношений. В результате исследования авторы приходят к выводу, что преподавание армянского языка, разработка и внедрение критериев оценки в зарубежной дипломатической среде также должны стать одной из государственных стратегий РА. Необходимо пополнять репозитории образовательных программ, учебников и словарей путем взаимного сотрудничества, в соответствии со спросом и существующей методикой преподавания языка.}, type={Հոդված}, title={Issues of Teaching Armenian in a Diplomatic Setting (on the Case of American Diplomacy)}, keywords={Language}, }