@misc{Պապիկյան_Կ._Մ._Հովհաննես, author={Պապիկյան, Կ. Մ. and Ներսիսյան, Ռ. Մ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում քննարկվում է մեծ մանկավարժ Հ. Հինդլյանի տեսակետը նախակրթարաններում և դպրոցներում ձեռարվեստի դասավանդման վերաբերյալ: Արվեստի այս տեսակն ստեղծվում է ձեռքերի, աչքերի և ուղեղի համատեղ գործունեության արդյունքում և համարվում է համակողմանի դաստիարակության միջոց: В статье обсуждается точка зрения известного педагога Г. Гиндляна о методе преподавания ручного искусства в начальных и старших школах. Вид данного искусства создается взаимосвязанной работой рук, глаз, а также головного мозга. Способ данного воспитания считается всесторонным The article discusses great pedagogue H. Hindlyan’s point of view concerning teaching handicrafts at schools and kindergartens. This type of art is created as a result of joint activity of hands, eyes and brain and is considered a perfect component of education}, title={Հովհաննես Հինդլյանը համակողմանի դաստիարակության մասին}, type={Հոդված}, keywords={Ձեռարվեստ, Դասավանդման մեթոդիկա}, }