@misc{Շահինյան_Զ._Բ._Անձնավորության, author={Շահինյան, Զ. Բ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում վեր է լուծվում անձնավորության ինքնակառավարման և ինտելեկտի համահարաբերակցային առանձնահատկությունները քննական լարվածության պայմաններում: Կատարված հետազոտության արդյունքները փաստում են այն մասին, որ հոգեկան լարվածության պայմաններում հուզական ակտիվությունը բարձրանում է, ինչը բացասական ազդեցություն է թողնում ինտելեկտուալ գործընթացների վրա, հետևաբար և ինքնակառավարման վրա: Ելնելով վերոգրյալից, մեր կողմից առաջարկվում է ուսանողների մոտ ձևավորել ինքնակառավարման հմտություններ, դրանով իսկ նպաստել հոգեկան ներդաշնակության պահպանմանը: В статье проводится корреляционный анализ особенностей саморегуляции личности и интеллекта в условиях экзаменационной напряженности. В результате проведенных исследований в условиях психической напряженности наблюдается повышение эмоциональной активности, что оказывает отрицательное воздействие на интеллектуальные процессы, следовательно и на саморегуляцию. Исходя из вышесказанного, предлагаем формировать у студентов навыки саморегуляции, этим способствуя сохранению психической гармонии. The article analyses correlational peculiarities of personal self-regulation and intelligence during examinational stress. The study shows increase of emotional activity during psychological stress, which has a negative influence on intellectual processes and, therefore, on self-regulation. Based on this, we suggest to develop skills of self-regulation with students, which would facilitate preservation of psychological harmony.}, title={Անձնավորության ինքնակառավարման և ինտելեկտի համահարաբերակցային առանձնահատկությունները հոգեկան լարվածության պայմաններում}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանություն}, }