@misc{Саркисян_Инна_Нейро–лингвистическое, author={Саркисян, Инна}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, abstract={Վերջին ժամանակաշրջանում գիտամեթոդական գրականության մեջ հանդիպում են հետազոտություններ, նվիրված նեյրո– լեզվաբանական ծրագրավորանը (NLP) և թե ինչպես նրա գաղափարները կարելի է կիրառել ուսուցման գործընթացում, տվյալ դեպքում` ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակ: Սույն հոդվածում մենք փորձում ենք վերլուծել այս հարցը` ռուսաց լեզվի մասնագիտորեն կողմնորոշված դասընթացի տեսանկյունից համեմատական– հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա: At present in scientific and methodical literature there are a lot of articles concerning the popular ideas of neuro–linguistic programming ( N L P ) in teaching process. We try to analyze this problem through the prism of professional orientation of teaching Russian language on the basis of comparative–communicative method.}, title={Нейро–лингвистическое программирование в системе вузовского обучения русскому языку}, type={Հոդված}, keywords={Методика обучения и преподавания}, }