@misc{Gideon_Arulmani_Abstract, author={Gideon Arulmani and Agisa Abdulla}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, abstract={Հոդվածը ներկայացնում է Մալդիվյան Հանրապետության գործատուների և աշխատանք փնտրողների համար նախատեսված սոցիալական մարքեթինգի ծրագրավորված մի արշավ, որն ընդհանուր առմամբ նպատակ ունի ստեղծել աշխատանքի հանդեպ դրական վերաբերմունք: Բացվել են խորհրդատվական գրասենյակներ, որոնք օգնում են երիտասարդ շրջանավարտներին պատկերացում կազմել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների և երկրռւմ տիրող իրողությունների հետ: Հոդվածում շեշտադրվում է սոցիալական մարքեթինգի կարևորությունը, որպես գործազուրկներին և գործատուներին կապող օղակ: В статье представлен предусмотренный для работодателей и безработных поход, запрограммированный социальным маркетингом, который, в целом, имеет цель ֊ создать положительное отношение к работе. Открыты канцелярии, куда могут обратиться выпускники. Здесь дают информацию о специальностях, которые, исходя из сложившейся в стране ситуации, востребованы. В статье акцентируется важность социального маркетинга как связующего звена между работодателями и безработными.}, title={Abstract Capturing The Ripples: The Impact Of Social Marketing On Career Management}, type={Հոդված}, keywords={Education Management}, }