@misc{Аюнц_Белла_Европейский, author={Аюнц, Белла}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Զանգակ հրատ.}, abstract={Հոդվածում քննարկվում է Եվրոպական դիդակտիկական- մեթոդական թղթապանակի հիմնախնդիրը, մասնավորապես` նպատակները, բնութագրիչները, ինքնաստուգման և ինքնագնահատման բաղադրիչները ։Առանձնացված են մասնագիտական հմտությունների հիմնական առանցքները. պլանավորում, նպատակադրում, նոր լեզվական նյութի ներմուծում / բացատրություն, ստուգում / գնահատում / թեստավորում, տեղեկատվական- հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ (ՏՀՏ), որոնցից յուրաքանչյուրը ներկայացված է որոշակի առաջադրանքներով, որոնք փորձարկվել են մանկավարժական պրակտիկայի ընթացքում: The article deals with the problem of European didactic methodological Portfolio: the objectives, didactic descriptors, the components of self-monitoring and self-assessment in particular. The basic blocks of professional skills, i.e. the planning, the goal settings, the introduction/explanation of the new language material, planning/assessment/ testing, information and communication technologies (ICT) are highlighted in the article, each of which is complemented with certain assignments implemented and approbated in course of pedagogical practice. Keywords: European Portfolio, competence, didactic descriptors, control/assessment, professional skills, experimental approbation.}, title={Европейский дидактико-методический портфолио как инновационный инструмент подготовки учителей иностранных языков}, type={Հոդված}, keywords={Методика обучения и преподавания}, }