@misc{Մալումյան_Տ._Զ._Ավագ, author={Մալումյան, Տ. Զ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Ուսումնասիրվել են «Հուզական կոմպետենտությունը» որպես ինտեգրատիվ կարողություն, նրա բաղադրիչները և դրսևորման առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում, ինչպես նաև նախադրոցականների կողմից հուզական վիճակների գնահատումը՝ ըստ առանձին չափանիշների: Դիտարկված արդյունքները հնարավորություն կտան բարձրացնելու դաստիարակչական աշխատանքների որակը մանկապարտեզներում, ինչպես նաև հիմք կհանդիսանան մշակելու և ներդնելու ուսուցողական ծրագրեր մանկական պատմվածքների և հերոսների հուզական վիճակները ճանաչելու և գնահատելու վերաբերյալ: Рассмотрены компоненты эмоциональной компетентности детей дошкольного возраста. В частности, экспериментально исследована способность дошкольников распознавать эмоции по предъявляемым картинкам, как в отдельности, вне конкретной ситуации, так же в контексте межличностных отношений со сверстниками и со взрослыми. Результаты исследования даст возможность разработать и внедрить программу формирования умений дошкольников по распознаванию эмоциональных состояний по отдельным компонентам выражения эмоций, что направит внимание воспитателей на развитие эмоционального мира дошкольника и повысит качество воспитательных работ в дошкольном учреждении. The components of ―Emotional competence‖ children in preschool age are discussed in the article. Particularly, it is reviewed whether children can acknowledge emotions separately, on the photos. Interpersonal relationships with peers and adults are discussed, as well.}, title={Ավագ նախադպրոցականների հուզական կոմպետենտության բաղադրիչների փորձարարական ուսումնասիրություն}, type={Հոդված}, keywords={Հոգեբանություն, Դպրոցական կրթություն}, }