@misc{Խուգեյան_Ա._Վ._Ոչ, author={Խուգեյան, Ա. Վ.}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Վերլուծվել են նախադպրոցականների հաղորդակցման առանձնահատկությունները ինչպես խոսքային, այնպես էլ ոչ խոսքային ձևերի ենթատեքստում: Նախադպրոցական տարիքը, հանդիսանալով խոսքի զարգացման զգայունակ փուլ, ապահովվում է երեխայի զարգացման հետագա հաջող ընթացքը՝ ի հաշիվ հաղորդակցական ունակությունների զարգացման: Ոչ խոսքային հաղորդակցման ձևերը մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում երեխաների շրջանում, քանի որ գործողությունների նոր տարրեր են պարունակում, որոնք երեխաները կատարում են առանց խոսելու: В статье были проанализированы и представлены особенности общения дошкольников в контексте как словесных, так и невербальных форм общения. Дошкольный возраст, являющийся сензитивным периодом развития речи, обеспечивает успех развития ребенка за счет развития навыков общения. Невербальное общение вызывает большой интерес у детей, поскольку содержат новые элементы действия, которые дети должны повторить бес слов. The peculiarities of preschoolers' communication have been analyzed and presented in the context of both verbal and non-verbal communication forms. Preschool age, being a sensitive stage of speech development, provides the future success of child's development due to the development of communicative skills. Non-verbal communicative forms arouse great interest among children because they contain new elements of actions, which children should do without speaking.}, title={Ոչ խոսքային միջոցները երեխաների հաղորդակցման գործընթացում}, type={Հոդված}, keywords={Մեթոդաբանություն}, }