@misc{Բարխուդարյան_Ս․_Վ․_Կրթական, author={Բարխուդարյան, Ս․ Վ․}, address={Երևան}, howpublished={online}, publisher={Մանկավարժ հրատ․}, abstract={Հոդվածում ներկայացված են կրթական ոլորտում իրավական հարաբերությունների դրսևորման բովանդակությունը, այն ընդգրկում է մանկավարժների և սովորողների համալիր իրավունքները և պարտականությունները, որոնք որոշվում են հասարակական-քաղաքական, սոցիալ-բարոյական գործոններով և կրում են պատմականորեն զարգացող և փոփոխվող բնույթ: Հիմնավորվում է կրթության որակի ապահովման անհրաժեշտությունը, ինչպես նաև կրթական գործընթացի կազմակերպման, կրթական ծրագրերի մշակման, հաստատման և մի շարք այլ իրավասություններԼ Առաջարկվում են կրթական իրավահարաբերությունների տարանջատման չափանիշները: В статье представлены содержание проявления правовых отношений в сфере образования, в котором включены права и обязанности педагогогов и учащихся, которые определяются обшественно-политическими, социально-моральными факторами и носят исторически развивающийся характер. Обосновывается обеспечение качества образования, а также правомочность осуществлять организацию учебного процесса, разработки и утверждения образовательных программ и ряд других полномочий. Предлагаются критерий разграничения образовательных правоотношений в сфере образования. The content of the manifestation of legal relationships in educational sphere has been represented in the article. It contains the complex of pedagogues‟ and students‟ rights and responsibilities, which are determined with social-political, social-moral factors and have historically developing and changing nature. The necessity of providing educational quality, as well as the rights of organizing educational process, designing and approving educational curricula have been justified. The criteria of differentiation of educational legal relationships are suggested.}, title={Կրթական իրավահարաբերությունների բովանդակությունը և դրա առանձնահատկությունները}, type={Հոդված}, keywords={Կրթություն}, }