@misc{Շահբազյան_Նարինե_Պանդխտության, author={Շահբազյան, Նարինե}, address={Երևան}, howpublished={online}, abstract={Հոդվածում ներկայացվում է հայ միջնադարում եղած պանդխտության երգերի երկու տեսակների համառոտ նկարագիրը՝հոգևոր և աշխարհիկ: Կոմիտասը գրառել և մշակել է բացառապես աշխարհիկ կյանքին վերաբերող պանդխտության երգեր, որոնցում առկա են և´ պանդխտի թախծալի ապրումներն օտարության մեջ, և´ նրան կարոտով սպասող կնոջ ծանր հոգեկան տվայտանքները: Կոմիտասի և Մ.Աբեղյանի գրառած պանդխտության երգերը գեղարվեստական ներգործուն ուժ ունեն: Դրանցում հիանալի ձևով ներկայացված է հայրենաբաղձությունն ու հարազատների նկատմամբանսահմանսերը: В статье дается краткое описание двух видов песень странствий на чужбине– духовных и светских, бытовавших в армянском средневековье. Комитас записал и обработал песни странствий, касающихся исключительно только светской жизни, в которых присуствуют и печальные чувства странствующего на чужбине, и тяжелые душевные переживания с тоской ожидающей его жены. Песни странствий на чужбине, записанные Комитасом и М. Абегяном обладают силой художественного воздействия. В них прекрасно отражены тоска по Родине и безграничная любовь к родным. The article presents the short description of two kinds of songs of wandering in stranger land: religious and secular, which were sung during the Armenian Middle Ages. Komitas wrote down and arranged wandering songs concerning only secular life in which there are either sad feelings of the wanderer in stranger land or painful sufferings of his wife waiting for him with nostalgia. Songs of wandering in stranger land written down by Komitas and M. Abeghyan have a great strength of artistic influence. They wonderfully show either the fatherland nostalgia or an unlimited love for relatives.}, type={Հոդված}, title={Պանդխտության երգերը «Հազար ու մի խաղ» ժողովածուում}, keywords={Գրականագիտություն}, }